Nejčastější otázky a odpovědi (FAQ)

1. Čím jsou Vaše doplňky krmiv výjimečné? Proč bych si měl/a vybrat právě u Vás?
Odpověď: Nedokážeme posoudit, jestli jsou výjimečné. Naší prioritou je nabídnout zejména přírodní produkty (v rámci doplňků krmiv) – snažíme se o návrat k přírodě, k přírodním materiálům. Našli jsme pro Vás německé výrobce, kteří disponují vlastním vývojem. V rámci něj mají vlastní týmy složené z odborníků na zvířecí krmiva a jejich alternativní možnosti, spolupracují s lékaři/veterináři, naturopaty. Pro svou výrobu používají nejčistší přírodní materiály s cílem dosažení co nejlepších výsledků u Vašich čtyřnohých přátel. Sdílíme s nimi jejich filosofii, sami tyto doplňky užíváme v rámci prevence v naší chovatelské stanici psů a jelikož máme vlastní pozitivní zpětnou vazbu, rozhodli jsme se dále sdílet tuto programovou nabídku spolu s Vámi.
 
 
2. V souvislosti s předešlou otázkou se nabízí další doprovodná a sice: „Kdy mohu očekávat nějakou první změnu po začátku užívání doplňků krmiv?“
Odpověď: Každý problém je specifický stejně tak jako je jiný každý organismus zvířete. Protože nemluvíme o lécích, ale o doplňcích krmiv, jsme vázáni regulemi, které se na ně vztahují a nemůžeme tudíž zaručit jakoukoliv konkrétní účinnost. Všeobecně můžeme říci, že jelikož se jedná o přírodní produkty, působení bylin zpravidla nelze vidět okamžitě. Každý organismus potřebuje určitý čas k tomu, aby si na doplněk zvyknul a začal z něj případně těžit. O tom, nakolik bude, je nebo byla tato výtěžnost úspěšná či dostačující, už Vám odpoví Váš zvířecí kamarád. Pokud jde o nás jako o prodejce, stojíme si za kvalitou produktů našich dodavatelů, jinak bychom tady vlastně ani nebyli - nezastupovali bychom něco, co nectíme nebo čemu sami nevěříme.
 
 
3. Proč ten název „Pomáháme žít lépe“? V čem nebo jak?
Odpověď: Odpověď částečně zazněla už v předešlé otázce. Nemůžeme slíbit, že díky produktům z naší nabídky budete Vy, nebo Váš zvířecí kamarád žít lépe. Oč jde především v našem názvu je FILOSOFIE, HODNOTA. Konkrétně se jedná například o:
  • Návrat k přírodě, přírodním látkám, bylinám a odzkoušeným recepturám (v rámci doplňků krmiv včetně konopných produktů).
  • Podporu v rámci ortopedických pomůcek pro psy. O to, aby dopady nemocí, úrazů a následné rekonvalescence zvládli snadněji, aby byli mobilnější a aby se v rámci možností mohli co nejdříve začlenit zpět do svého běžného psího života.
  • Podporu komunity v Ugandě (jsme partnerem programu Adopce na dálku v rámci naší podpory prozatím jednoho malého školou povinného děvčete, které se chce stát do budoucna lékařkou medicíny).
  • Podporu výsadby stromků a lesů v Česku (stali jsme se partnerem programu Sázíme Česko, v kterém dáváme našim zákazníkům možnost aktivně se podílet na výsadbě stromků v naší vlasti).
  • Návrat k snadno recyklovatelným materiálům v případě balení Vašich objednávek.
Snad jsme pomocí těchto příkladů vše dostatečně odůvodnili. Nejsme lékaři ani lidoví léčitelé. Nepředpovíme budoucnost. Díváme se na svět z větší výšky a snažíme se v rámci našich možností pomoci tam, kde je to možné nebo kde je to za nás důležité.
 
 
4. Co mám dělat v případě, když si nevím rady, který produkt zvolit?
Odpověď: Pokud váháte nebo máte pochybnosti u jednoho či více produktů, v detailu každého produktu najdete tlačítko „ZEPTAT SE“. Doporučujeme využít účelu tohoto tlačítka a napsat nám skrze něj konkrétně, jaký problém řešíte a s čím si případně nevíte rady. Zjistíme pro Vás nejlepší možné varianty řešení Vaších dotazů a spojíme se s Vámi co nejdříve zpět.
 
 
5. Co mohu udělat pro to, aby mi neunikly žádné novinky týkající se slev či nových produktů?
Odpověď: Doporučujeme zaregistrovat se na našich stránkách, abyste mohli být informováni pomocí newsletterů tematicky zaměřených na slevy, akce, nové produkty i zajímavosti z oblastí doplňků krmiv. Pokud preferujete více sociální sítě než mailový kontakt, pak nás sledujte na naší Facebook stránce, kde jsme on-line a kde sdílíme tytéž informace, které jsou nebo budou předmětem newsletterů.
 
 
6. Jak můžu vyjádřit svou spokojenost či nespokojenost s produktem či obchodem?
Odpověď: Ceníme si každé zpětné vazby. Produkt můžete hodnotit v rámci hodnocení produktu, které se nachází na každé produktové stránce (v jeho detailu). Hodnocení obchodu můžete udělit v návaznosti na náš mail, který Vám přijde s odstupem času po doručení objednávky. Jsme rádi za každou zprávu o tom, jak se vám s našimi produkty daří, případně pokud máte nebo jste měli s čímkoliv problém.
 
 
7. Chci vaše produkty nakoupit jako dárky. Co mi doporučíte?
Odpověď: V případě, že chcete obdarovanému dopřát jeho vlastní výběr, pak jsou nejlepší volbou dárkové poukázky, které můžete nakoupit ve třech jmenovitých hodnotách, případně v jejich kombinacích.
Pokud máte vybráno a víte přesně, jakým produktem chcete obdarovaného potěšit, pak si můžete v doplňkovém prodeji zvolit službu dárkového balení a my Vám objednávku dárkově zabalíme. Máte rovněž na výběr, jestli pošleme balíček směrem k Vám, nebo přímo na adresu obdarované osoby.
Když už jsme u těch dárečků, v doplňkovém prodeji nabízíme rovněž předměty s Vaším potiskem = potiskem na Vaše přání … můžete udělat radost nejen ostatním, ale i sami sobě.
 
 
8. Proč je dostupnost téměř u všech produktů nastavena na „Do 1-2 týdnů u Vás„ a jak dlouho bude trvat, než mi bude objednávka doručena?
Odpověď: Aktuálně nedržíme výraznou skladovou zásobu z důvodu expirace doplňků krmiv. Naší prioritou je, abyste měli každý doplněk čerstvý – z poslední výrobní šarže, s co nejdelším zbývajícím obdobím do konce jeho expirace. Standardní dodací doba činí 7-10 kalendářních dní (totéž platí i pro segment ortopedických pomůcek).
 
 
 9. U některých výrobků uvádíte visačku „Mnoho pozitivních referencí“, které nejsou vidět v hodnocení produktu. Jak je to možné?
Odpověď: Základem tvrzení o množství pozitivních referencí nejsou pouze pozitivní hodnocení na našem webu, ale rovněž na stránkách výrobců. Jsme s našimi dodavateli a výrobci v pravidelném kontaktu a vidíme, jak produkty hodnotí zpravidla němečtí zákazníci (u doplňků krmiv). Všechna tato hodnocení pro vás rovněž sledujeme a na základě nich jsme schopni vyhodnotit, nakolik je produkt pozitivně hodnocený i v jiných zemích Evropy.
 
 
10. Nabízíte nějaké možnosti slev?
Odpověď: Ano. Případné slevy v procentech můžete najít u konkrétních produktů, kde je většinou sleva uvedena v případě sloučení několika produktů do jedné sady nebo také v případě množstevní slevy prodejem více kusů jednoho výrobku (slevy jsou uváděny procentuálním vyjádřením v modrém kolečku). Dalším typem slev jsou jednorázové akce s omezenou dobou trvání (po skončení akce vracíme cenu produktu zpět na původní hodnotu). V neposlední řadě Vás zveme do našeho Věrnostního klubu, v kterém sbíráte zlaťáky za Vámi provedené nákupy. Ty pak můžete směnit zpět v peněžní hodnotu slevy a tu pak uplatnit při dalších nákupech. Více podrobností o tomto programu čtěte zde.
 
 
11. Je možné nakupovat ze Slovenska? Jak na to?
Odpověď: Ano, je to možné. Pro nakupující ze Slovenska stačí v rámci nákupu udělat tyto dva kroky:
  • Nejdříve si přepnout v pravém horním menu (zobrazení v mobilu) nebo v pravém horním menu nad košíkem (zobrazení v PC) měnu z CZK na EUR (kurzy jsou přepočítávány denně na základě směnného kurzu vyhlášeného ČNB).
  • Po naplnění košíku následně v sekci dopravy zvolte zemi doručení „Slovensko“ a vyberte si Vámi preferovaného dopravce.
  • Následně objednávku standardně dokončete.

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: